6.12

Nu har jag inte bloggat på jättelänge! Här har det iallafall snöat jätte mycket!
Det bara snöar och snöar, och snöar ännu mer! Känns ju nästan som att hela himlen är på
väg ner! Ganska roande tanke hahha! Men jaa.. jag har skottat en massa snö ner till huset för
att man inte skall behöva gå i en massa snö och sedan halka ner för berget ner till huset.
Sen har jag läst på prov, börja med något till tekkan. Och sen har det ju varit
finlands självständighetsdag idag också! Jag sku rikit bra kunna fara på bal till presidentens
slott! Kanske något jag skulle ha som en framtidsplan?
Och btw så är det bara typ 2 veckor kvar tills jag blir rikit 16! Känner mig ju som en liten bajjs brevid
Therese som snart fyller 17! Fan, hon håller ju på att bli gamal! Tur att jag är ung ännu
då! Snart blir ju hon pensionär! Och får väll någon dag fara med gamlingen
in till stan och shoppa en rullator till henne! Nejj, nu skall ja vara lite snäll!
Vilken färg tror ni att passar bäst till henne?
Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0