ÅRE!!

Jag har inte bloggat för att jag är i Sverige och går dagen åkte vi hela dagen bil. Och idag har ja inte haft tid. Men nu är det nyår!! Inget speciellt med det det här året. Är i Åre och har skidat slalom, spelat play station, och sånt (: pratat lite med våra ryska grannar, de är faktiskt riktigt trevliga. Fast de är ganska hårda på att festa ;) kommer att fara "tidigt" och sova. kanske ;p
Vår stuga är högt uppe och igår när vi kom och jag tittade ner så fick jag nästan svindel (x Och när vi kom skidande ner från backen på kvällen så började dom skjuta raketer riktigt nära. :D Det var tufft att skida medan de skjöt raketer.
Vi var också in till Pios mamma på vägen till Åre i Sundsvall. De är så trevliga, de skall kanske komma igen i vår till oss med deras svärson med också och jaga. Men nu skall jag fara!
Gott Nytt År! Welcome 2011!
Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0