?? help

Min hjärna är helt tom nu om vad jag skall blogga om! Okejj, den är annars också
tom men nu är det extra tom.
Nu kan ni ge lite exempel på vad ni vill att vi ska blogga om! Kom med en massa förslag
så att det blir lite roligare att läsa. Känns just nu som  att det bara handlar om
vår vardag! Mera bilder från oss själva vet jag att borde komma mera upp, men det
är så att jag bloggar mycket från skoldatan, och där har jag ju inga egna foton så jag får
bara ta från google för att ha en bild. Och jag kan inte fota allt jag gör varje dag,
för att jag inte tycker att det är speciellt roligt att fota med min kamera, men det kanske
ändrar efter min födelsedag eller julafton ;)
Men iallafall, ge exempel på vad ni vill att vi skall blogga om så att det blir en lite mer
annorlunda läsning än vad det hittills har varit!
Julieth


Kommentarer
Postat av: IDAIDAIDAIDA u know!

Skriv om MEJ! :D



Och skriv om någo nytt som händer typ allt möjligt, gör ett infoinlägg om mej själv och therese! :D

2010-12-14 @ 10:19:51
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0