Idusen ? huh, vem e det ? :o

Öhm, jo. Ida tyckte att vi skulle blogga lite om henne!
Namn: Ida
Ålder: 9987326587654 år
Bor: Skottan
Pratar: någo helt obegripligt
tycker om: mig, o theräs ofc :D
blogg: theidaho.blogg.se
fb: hon vet int änns vad det är :o
bdb: hon har en stalker som har en sida som leker henne.
vill flytta: sydpolen
jobb: städare
resa: VÄSTANFJÄRD! Ryssland,
förhållande: Gift med ryssar
skola: städskolan
tycker om att göra: städa, vattna blommor,
tycker int om: rida, vollyboll, hästar, snowboard, australien, usa, ny, la, tokyo,
kompisar, festa,
vänner: inga alls! hon är en enstörding
liv: hon har inget liv!
mat: rotmos!
film: borat!
musik: klassik, opera, värsta hårdrocken,
musik hon hatar: EMINEM!!!!!!!!!!!!!!
vardag: kyrkan kl 8, hon bor ju granne med den! städskolan halv 9, hem 4 , kyrkan kl 5, städa kl 7,
sova kl. halv 9
Julieth

Tilda, Ida, Jag

Ida, Jag

Tild, Ida, Jag

Ida, du vet ju att vi tycker om dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0