Skolan..

hoho, igår hade vi ju middag i skolan och allt gick fint enda till efterrätten! Efterrätten
var jätte äcklig! Jag och Ida började leka lite med den och sen skulle hon
mata mig..? o sen kom hon alldeles för nära med skeden och på samma gång råkade jag
på nått vis sätta ner huvudet så först fick jag på munnen sen på näsan, sen
på ögonfransarna och på ögonbryne! Men vad kunde man annat att göra än att skratta
och sen försöka få bort det? Sen efter skolan for ju jag och Tönten till Brusa, och det var
ju en massa snö, vi sprang över en gräsmatta och sen börja vi undra var diket var.
Sen sa Tönten "här finns ju inget dike!" Och precis då föll vi båda ner i diket, för
det var ju täckt med snö (x och det hän på samma gång!! Helt sjuk dag! :D
Julieth
<- matkrig!

Kommentarer
Postat av: idahohhoohhoohho

haha int va de mitt fel att du ducka!;,D

2010-12-16 @ 20:45:46
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0