Dag 2

Vi började med dressyr. Edward blev på fjärde plats, han som trodde att han sko vinna! nu måst de harma att han inga har totilla mer, dom sa att den såldes för 14 miljoner!!!
Sen var vi på mässan, där handla jag nog allt för myky.....


långeringsspö 200kr


grimma, 25kr. 4 grimmaskaft, 100kr.


Stigbyglar, 50kr


Fleecetäcke (med förvaringspåse), 75kr


75kr

75kr


Sen när vi kom hem så for vi nästan genast in till farsta och shoppa. där var jullan värre än mig!!x)
Cubus var nog rikit favoriten!




J köpte mjukisbyxor för 200kr



J köpte farkkon, 199kr

Min Lillajulsklapp av KIRRE!! jätte fin!

Jag köpt från Cubus, 99kr


Julieths lillajulsklapp av KIRRE!! fiiin!

Dom här fick Julieth av kirre, tuffa gummistövlar!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0