Helgen e över o vardagen fortsätter..

Helgen va jätte kiva!!:D ja var mest i stalle, o ja red Inkku!! Gulliga Inkku! Hon had benena friska igen, dom var förra gången uppsvällda och det var sår på båda..:/ nåjjaaa. men nu var dom ialla fall bra! så på lördagen red jag barbacka o ja kom ner för en så brant backe att ja trodde att jag skulle falla över huvu på henne!!:) nåjooo, men på söndagen skulle jag rida på plan, men den vara bara muta så ja for i skogen o tappa nästan bort mig!
Sen städa ja alla boxarna själv för att jag var ensam i stallet. På eftermiddagen kom en ny häst dit! Den heter Voitturi. Finnhäst o super fin, 10 år och den ha vari en gamal travare så den e int inriden, men Super snäll!!=) Man kan kolla den på www.sukuposti.net där finns det bilder på den.
Idag skrev jag fysikprov, no comments! o i torsdag ska ja skriva engelskaprov, så ja försöker öva lite nu på de.
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0