min "största hemlighet"..

.. är att jag är skit LAT!!!! jag är jätte lat! jag orkar sällan göra något genast,
utan gör det sen när jag tycker.. om jag alls gör det. Speciellt
hemma, kan ta 3 timmar ibland före jag gör något som mamma vill
att jag skall göra. Och vid det laget så har mammas nerver farit sönder.
Men sen när jag är hos någon kompis eller nån annan ställe,
så nejj, då är jag inte alls lat. Utan gör saker genast.
Och t.ex. när man skall läsa till prov så tänker jag före helgen "i helgen ska jag läsa!!",
men sen när det är helg så sitter jag på fb och gör en massa annat. Och
kvällen före provet så tänker jag "voii nu helvete o piss att jag int
läst på helgen!!!!!" tycker ju att jag borde lära mig, det gör jag också men det är
bara det att jag är LAT! Undra hur det kommer att gå i gymnasiet alls.. Men sen
när jag faktiskt tar den där boken och sätter ner mig och läser så brukar det gå
ganska bra ändå. Men det tar tid före jag kommer så långt att jag orkar söka upp
boken o läsa.. så jag ska sluta vara så JÄVLA LAT o lyfta mitt arsle upp från soffan/sängen!!!
.
Julieth
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0