True Friendship

Hmm.. vet inte hur jag skall börja..
Jag tycker om vänner som håller precis allt vad man säger till dem,
inte en minsta lilla sak sägs till någon annan. Men den finns det ju också
tyvärr nog såna som går och berättar till andra, kanske inte allt men en liten bit iallafall.
Då räknas det ju inte mer som äkta vänskap. Såna vänner har jag också... senast idag
faktiskt kom jag på en! En som jag faktiskt har trott att har varit en bra vän och allt, men
den senaste tiden har visat sig inte vara det jag trott. Skulle jag ha tänkt lite tidigare
skulle jag då också ha kommit på det, men så är det sen. "Blind av kärleken" som man brukar säga.
Kanske lite åt det hållet? Men nu skall jag ju inte heller glömma bort mina riktiga vänner,
de är några men bäst!<3
Nog med det för nu skall jag sova. Btw, har jag sagt att jag ääälskar att sova? Det är min NYA HOBBY!
Gonatt!
Julieth
.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0