hohoo vikken najjs fest! :D

jaaa, va kan man säga mer än att jag had en bra kväll me najjs shack :D! elr tjaa... de mesta va najjs shack om man säger så ;) nå mer om dt skriver ja int här (: o om 3 veckor e det fest i vk, då blir dt o att bailaaaa :'D
har haft mycket att göra däffö ha jag inte bloggat..
Fredag: skola, hem, till min fammo o faffa, till therese, föra hennes lillbrosa på fest, sen raka vägen upp ti kimito, o sen hem ti hon igen o pröva dräckter.
lördag: till fammo o träna matte, hem lag mig klar, men therese hennes storbrosa o hans kaveri på fest ti Furun. (: sen hema nån gång 4 på natten (a) vakna typ 8-9 o kna inga somna o dom ha man fest fö fullt o allt :p sen duscha jag o for till en kaveri o har varit där hela dagen ((:
nu ska ja snaaart o sova o sen skola, har sovmorgon imårn tills min först lektion halv 11 :)
Julieth
.


Kommentarer
Postat av: idahhh

Guuu va bra bild!!! ;DD X,,D

2010-11-01 @ 00:08:07
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0