Ledigt!

tydligen har vi int varit så aktiva... men endringar på den saken!!(:
Har just sett på helsingfors internationel horseshow, de va rikit okej, fast int lika bra som stockholms..;P
har en bekant som e på jobb där också, men själv ska jag o Julieth fara ti stockholm!!
vari idag ti stalle. Jag skulle ha vila rida Inkku (Le triomphe) men den har stora sår på frambenena+ att dom är uppsväldda, så hon får stå på sjukledigt. Jag red istället Rolle. Han var på bra humor, men ville inte ge efter åt vänster. Höger varv gick bra men int vänster. Sen for jag ut en sväng på vägen, han har int alls samma spurt i sig som Inkku, lat som fan!!xP men man får väll skylla på att han e finnhäst!
jag jobba också på torsa och freda för vi har höstlov och efter det for ja o rida, så de blev rätt långa dagar.
Ja tror Julieth int skriver någå på bloggen för att hon e sjuk, fast hon nog e på datan nu ser jag..:P hon kanske själv vill berätta va hon har!!
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0