nöörden

har kommit på att jag verkligen tkr om Twilight o resten av dom. har bara sett filmena o dom är asbra, så varför inte passa på att skaffa böckerna o böknörda lite till när jag redan är en så stor boknörd? :D fast jag har en massa andra böcker ja o bord hinna läsa nångång, får bara en längre o längre lista hela tiden på böcker jag vill läsa.. men tjaa, ja har ju lix resten av mitt liv framför mig att hinna läsa alla hundra tals miljoner böcker ja vill läsa.
o nu sitter jag uppe här ti midnatt o ba nördar.. om 2 minuter e det måndag o då ska therese till skolan utan mig :( fast jag ska väll söka upp en bra film o se på den, o medan den laddar så läser jag lite o så, bokmal :D sku jag läsa lika mkt läxor som andra böcker sku ja ju vara värsta snillet :D
.

.
Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0