"va som kniper henne i arsle."

för det första så har ja inget att kommentar till rubriken ('x!!
ja börjar just undra om therses alls mår så bra? ja menar hon ha ju blivi rikti aktiv me det här bloggande!
men iaf, det känns som att man bara mest sitter inne, e på datan, int gör nått överhuvudtage, o läser.. men det e ju sant jag gör inget. men det kanske bara e bra eftersom jag jag är sjuk ännu o så, o det blir nog ingen skola för mig före tisdan elr onsdan kanske.. har typ vari sjuk sen ondsan torsdan. får se när det försvinner. jaja , slut babblat om mig nu iaf :D
i helgen e det halloweenfest i furun o dit ska ja kanske, elr troligtvis, men jag har inga kläder :o tkt att therese sa att hennes faster elr nån had mimmi o musse kläder så :)) ja checka lite ännu.
.
Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0