Tjooh

Hej! Kommer inte ihåg när det var sist som jag skulle ha bloggat! Var i alla fall för en vecka sjuk, och så har jag hunnit rida faktist en massa. Sitter just nu i Hämeenlinna och skall just sova, vet inte hur länge vi kommer att vara här men kanske 2-3 dagar, sen hem o packa om väskan och sen bär det av till Hangö! Och sen hem till helgen då jag skall på jobb! :) Känner mig faktist lite övergiven när alla mina vänner far bort från ön under veckan, har ju sportlov ;) hahah, men inte kommer jag ju heller att vara så mycket mer på ön heller.
Idag var jag och rida och vi var ut nästan 1,5 timme, längre än vi brukar, men eftersom att det kanske var 9- bara och man inte frös ihjäl om fötterna och hästen verkligen var på språng så varför inte? Sen var det hem, duscha, packa, städa kaninernas små burar (de är inne nu eftersom att jag tycker att det är waay för kallt för dem att vara ute nu!), och sen iväg. Kollade på film hela vägen hit. Hann kolla på två stycken, och sen när det kom någon bra låt på radion pausade jag och bara lyssnade och försvann ner i mina egna tankar.
Men nu skall jag ta och sova om jag alls skall orka upp imorgon. :)
Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0