Namnsdag!

Hej! Har lite nytt jag skall berätta. På torsdagen var jag och rida men så klart hade jag ju glömt att sätta fram spö så att mamma skulle ta me det i sin bil när hon for till jobbet. Och hon ville inte väcka mig så hon tog det första bästa och det är ett jätte kort spö som jag har luckats bryta av *skills* Fast endo bättre än inget, så måste komma ihåg det längre nästa gång. Ridningen gick bra, och hon testade inte något och så utan allt gick bra. Spring i benen hade hon men det har hon alltid, men endo inte så där att hon kutar om kring och så (:
Vi fick också ut vår biologi prov som jag trodde att jag hade failat helt i, att jag skulle få någo 4-5. Men jag fick 8- och är skit glad! Det trodde jag aldrig! Fast har inte fått ut finska provet och det kan jag lova att det sket på sig! Men men. Idag var det skola och allt det, hade skön sovmorgon till kvart före 1, åkte också upp med Tönten.
Och så är det ju min namnsdag idag också som sååå många ha kommit ihåg, kanske 4 st (x haha men det är ju endo bara namnsdag, visste inte änns själv om det före mamma sade det ;p
Söndagen har jag typ fullpackad med vän och hundar ;) Måste iallafall städa rummet! Och nu skall jag göra en konst uppgift som skall vara in skickad senast i kväll! Way to go
<- Tildas halsband!
Den sista bilden på mitt öga måste jag bara ladda upp efter som att både Heidi och Tilda tyckte att det ser ut som att jag skulle ha linser på men det är ju helt mitt vanliga ögon som det alltid ser ut?
Julieth

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack så mkt jullan!:D Jag tror likadant som du;)

2011-02-04 @ 22:40:54
URL: http://mwmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0