10.1.2010

Idag var det första dagen i skolan det här året! Jätte roligt att träffa alla kompisar igen, och man har en massa att prata om. Imorgon har jag också sovmorgon till kvart före 1, alltså timmen börjar kvart före 1. Och vi har inte jumppa mera den här perioden så det betyder att: Tisdag har jag sovmorgon till kvart före 1. Torsdag: Sovmorogn till kvart före 1. Fredag: Sovmorgon till kvart före 1.
Julieth

(Jag tycks ju bara bli snyggare och snyggare med tiden som går ;) Jag MÅST bara ladda upp några av de här bilderna, så förlåt alla som får mardrömmar efter att sett dom, jag får ju själv varje natt efter som jag ser mig själv i spegeln varje dag! De som är kloka fattar det här ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0