Finns det en förklaring?

Det händer hela tiden något konstigt hemma. Ingen skillnad fast alla är hemma eller jag är ensam, och det är inte djuren som har ljud. Vi har ju 5 stycken hundar men bara 2 stycken är inne över natten. De 3 andra är ute för de har så tjock päls, de tycker inte om att vara inne länge. Och sen katten. Det hände inte för så lång stund sen till exempel, jag och mamma satt och såg på tv, sen hördes det från köket som att något skulle ha fallit. Det skulle ju ha kunnat vara djuren som gjorde något men både katten och hundarna låg brevid mig på golvet och pappa var och sova. Så hur förklarar man det? Det är inte heller första gången det händer, har hänt ofta just sånt nu, och det kommer oftast från kökets håll. Och när man går och kollar så har inget fallit? Men det som är konstigt, jag blir inte rädd när jag hör det? Jag tycker att jag borde bli skit rädd, jag är en sån person. Men mamma eller någon annan verkar inte märka det. Och djuren reagerar inte heller på det?
Julieth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0