Hemma

Nu är jag äntligen hemma! Kom imårse så har inte gjort något bara sovit, var ju ingen ide att fara till skolan för jag skulle inte ha gjort något vettigt där, sku bara ha sutti och sovit! Och herregud vilken båtresa det var hem! hhaha! + att det blåst som fan, trodd ju att jag sku dö inatt! Och när man gick så gunga det så mycket så man gick omkring och vingla som att man skulle ha varit i fyllan x) Snart kommer det väll kanske lite bilder från Åre också? Bara att jag orkar laga dom över till datan. Jag har också läst en massa tidningar i Sverige, och inte trodde jag nu att Miley Cyrus skulle knarka heller! Och också en massa om den svenska kungafamiljen, Carl Philip är ju snygg eller hur Ida? ;) hahha, när vi var i bokhandeln och kollade i en bok om kungafamiljen och varje gång det kom en bild på han var jag och Ida "Titta! Där e han! OMG!" hahha x''D Och han liknar ju på Orlando Bloom också!
Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0