Lever ännu..

Jaa, jag lever nog ännu, nätt o jämt! Hinner ju inte blogga så mycket här, och orkar inte heller. Helt slut när man kommer tillbaka, sjukt i musklerna, i benen, i armarna. Ja, allt. Men det är ju helt roligt också, men håller ju hela tiden bli överkörd av nån (x Och jag har dessutom också varit upp till toppen och åkt ner därifrån i den svarta backen. Det var nog något det! Det man gör här är att skida, äta, duscha, sova och spela play station!
Igår natt satt jag och så på någon sorts kampsport, det heter MMA, Mixed martial arts. Det innehåller sparkar, slag, kast och markkamp med inriktning på fullkontakt.
Endel regler är:
Tillhyggen får ej användas. Nypa, klösa, bita, peta i ögon och slag mot bakhuvud och skrev är ej tillåtet. En match består av ett antal tidsbegränsade ronder.
Vinst eller förlust avgörs genom: Poäng. En deltagare ger upp. Knockout. Domaren bryter matchen.
En som boxare som jag speciellt fastnade för är George St Pierre, han är skit bra! Han vann också sin match. Han andra är Josh Koscheck, han var också bra men han hade på något vis fel teknik om man säger så, jag vet inte något om hur man skall göra eller nått, men enligt mig så var det så. Och de hade träffats förut så de veta lite hur den andra är. Josh fick vänstra ögat helt sönder så han såg inte något på det ögat, medan George inte fick en enda skråma nästan.
<- George St Pierre  Josh Koscheck ->
George St Pierre

Julieth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0