ridning

Det har faktist varit mycket hästar det här jullovet!!
annat kan man inte säga. Jag har varit alla dagar och rida, sen dom dagarna som jag har varit på jobb så var jag efter det och rida.
För två dagar sen var Liisa, brorsan och hans kaveri med. När vi sen var 3km från stallet så sticker brorsan och hans kaveri fullt i väg i galopp och ämna mig och liisa. När vi var tillbaks till stallet så var pojkarna redan inne med hästarna..
Igår var bara jag och Liisa och rida.
Idag for vi tidigt på morgonen och Liisa var med och hjäpa mig städa boxarna men hon han inte bli och rida, så jag red ensam. Meningen var att jag skulle rida Inkku men direkt som hon såg mig så sprang hon iväg... så jag tog Rolle iställe, bra gick det. Först halv timme på plan och sen for jag full fart på åkern. Där var så mycket snö att det var ända upp till magen på honom.
//Therese


nya heppan Voitturi i hagen med Nirha (bakom)



Voitturi gör sig bekant med Inkku <3


Jag rider Voitturi andra gången sen den kom



Alla påväg ut och rida


Rolle i hagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0